Ben weer thuis. - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Ben weer thuis. - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Ben weer thuis.

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

01 Juni 2006 | Nederland, Zaandijk

Nou na een paar weken druk met acclimatiseren,weer helemaal gewend in Nederland.
De aankomst was echt overweldigend. Spandoeken, ballonnen, vlaggetjes het kon niet op.Echt ontzettend leuk, elke keer als we ons omdraaiden naar het raam, gingen weer alle vlaggetjes op en neer. Iedereen was er en zelfs een broodje met filet americain werd meteen in mijn handen gedrukt!! heerlijk! Daarna lekker naar huis gegaan en daar alle soorten kaas van de regenboog gegeten :D wouw, van blauw tot groen tot met walnoten, ik heb alles van de afgelopen 6 maanden meteen in kunnen halen, heerlijk. Daarna nog hutspot, al werd dat me iets TE hollands, en heb ik dat toch nog maar met chopsticks gegeten. ;-)
Nu weer wat gewend en het enige wat er door mijn hoofd spookt is......
* Ik heb nog maar zo'n klein stukje gezien van de wereld, en geproeft en 1 ding is duidelijk!!! Ik wil MEER!!!!

  • 02 Juni 2006 - 20:11

    Judy:

    wat leuk zeg: dit laatste "ik ben weer thuis'bericht met echte hollandse thuiskomst foto's!!Ik ben weer blij dat je er bent!!! dikke kus!

  • 06 Juni 2006 - 00:35

    Elise:

    Hahaha hutspot met chopsticks! Jullie moeten weer helemaal opnieuw integreren zie ik al:P

    Ik ben ook blij dat jullie er weer zijn! We moeten wel snel wat afspreken, heb jullie nog maar zo kort gezien!
    Kom maar snel op mijn nieuwe kamertje kijken!

    Dikke kus, Elise

  • 07 Juni 2006 - 13:45

    Sabrina:

    Wat leuk zo'n laatste berichtje op deze site! Ben super blij dat je er weer bent. Dikke X een bijna Brouwertje

  • 28 Augustus 2006 - 22:21

    Latinos Atmoz 2002:

    oo351938184503 two gays in atmoz in partyflock mets atmoz

  • 23 November 2006 - 10:04

    Trudi:

    Isabelle, een beetje late reaktie van mij, maar ik wil je nog bedanken voor dat super vest. Ik zal hem zeker ook in mijn rugtas stoppen op mijn eerstvolgende back-pack reis! Erg boeiend om jouw site met foto's te bekijken. groetjes trudi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Reizen reizen reizen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 237195

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 04 December 2014

Tanzania! 2014

06 December 2010 - 04 December 2011

Taiwan, Australie, Thailand &Cambodja

07 November 2009 - 28 November 2009

Californication

04 November 2008 - 19 December 2008

Florida, Cuba, Jamaica

14 November 2005 - 06 Juni 2006

Thailand, Laos, Cambodia & Vietnam

30 November -0001 - 30 November -0001

Van Mexico naar Buenos Aires

Landen bezocht: