Fear and loading in Las Vegas! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Fear and loading in Las Vegas! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Fear and loading in Las Vegas!

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

19 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello hello everybody!
Na ons spetterende bezoek aan de Grand Canyon zijn we rond een uur of 4 gaan rijden richting Las Vegas, Vegas ligt in Nevada en dit is de enige staat in America waar gegokt mag worden, en yeah baby dat merk je!
We waren de grens nog niet gepasseerd of de neon gekleurde letters doken op in het donker, overal waren schreeuwerige letters met Casino, aangezien je midden in de woestijn rijdt is het ook een heel aparte ervaring om als je in de buurt bent van een Casino je je waant in een soort tropisch gebied, er staan palmbomen en aangelegde graspaden, golfbanen enz. Vooral in Vegas is het echt heel erg, na 3 dagen Vegas waren we echt dik uitgedroogd van alle airco's in de hotels en het feit dat je in de woestijn bent, de scheuren staan in onze lippen.:(
Goed, we gingen de grens over van Nevada en daar was het plaatsje Laughlin, waar we moesten slapen want het werd erg laat.
Laughlin is een klein casino dorpje, hier keken we al onze ogen uit, van de neon watervallen, gigantische hotels, daar gingen we weer, van prachtige natuur hup het meest aangelegde stukje land binnen, geinig.
In Laughlin hebben we onze eerste uurtjes aan de roulette tafel al gehad, toen bleek dat we ook nog gratis drinken kregen als we gokten, was het feest helemaal compleet.Het grappige was, dat vooral 65+ hier in de rondte liep, mensen liepen met rollatortjes van gokkast naar gokkast en toen we 's ochtends wakker werden moest er iemand gereanimeerd worden, maar die bleek gewoon fftjes in slaap te zijn gevallen,...duidelijk het Vegas voor 65+....schattig!

De volgende ochtend na het meest vieste ontbijt wat we ooit hadden gegeten ( eitjes die rauw op ons broodje lagen, een ommelet met snotterige uien, water met chloor smaak enz enz) hebben eerst even flink geshopt en zijn we daarna richting Vegas verder geroadtript, onderweg kwamen we langs de Hooverdam.
Dit is 1 van de grootste dammen, stuwmeren, van de wereld.
De Colorado river gaat hier doorheen, en inderdaad dit ding was behoorlijk indrukwekkend.
Roy ging meteen weer los met de camera van Kim (Kim heeft een spiegelreflex camera gekocht voor de vakantie. Roy en Kim zijn net 2 kleine kindertjes, je geeft ze de camera in hun hand en je hebt geen kind aan ze, het moet op manual, en dan nog even extra licht anders soort flits bla bla bla, maar we hebben wel zoals jullie al hebben gezien prachtige foto's)
Toen het donker werd en 60 foto's verder ( haha dit was duidelijk een mannen dingetje want ellen en ik hebben er maar 1 gemaakt :-D) gingen we weer verder.

Na een hele lange weg in het donker doemde in ene een licht bal op, ja hoor dit was zeker VEGAS baby.
we zaten met onze neus allemaal tegen het raam aan, als motjes die richting het licht gingen...

Aangekomen op de Strip(de boulevard) was het 1 en al neon lichten mooie belichting gigantische gebouwen en dan ons hotel.. we sliepen in de Stratosphere tower, een prachtig hotel met als klapppperrrr... een gigantische en dan bedoel ik ook echt gigantische toren waar een draaiend restaurant op zat en "natuurlijk" boven op het dak 3 attracties.
Er was een soort ding waarbij het leek alsof je constant van het dak afviel, ik kon daar echt niet eens naar kijken, mijn maag draaide alle kanten op, ze hadden zo'n toren die nog eens 50 meter hoger was als het dak en dan leek het alsof je naar beneden stort, we hebben van die dingen ook in Nederland, ik weet dat de laatste keer dat ik daarin ging, ik mezelf heb beloofd er nooit meer in te gaan want ik scheet 3 kleuren str*nt, en dan was er nog een zweefmolen die naast de toren zweefde en dan leek het ook net alsof je neer zou storten.
Roy zou Roy niet zijn als ie me niet voor het blok ging zetten "wel jammer hoor dat je nergens in durft, want dan konden we dat doen van het geld van mijn moeder, en dit is wel cool, maar ja ik ga niet in m'n eentje" Kim heeft een stap in de toren gezet en is weer heel snel naar beneden gegaan, en Ellen wist zeker dat ze nooit zo'n attractie zou doen, want ze zag er de lol echt niet van in.
Nou ja ik zou ik niet zijn, om dan toch maar met Roy mee te gaan :shock:
In de zweefmolen........ Roy die krabbelde bijna terug.. nooit verwacht dat ik het toch zou doen, hihi.:-)
Ik vond het echt hééééél eng, ik durfde bijna niet meer te kijken, heb zo erg lopen hyperventileren, dat Roy op een gegeven moment alleen maar riep, ISABELLE UITADEMEN,HIJ STOPT ZO!....haha.:lol:
Maar goed ik heb het gedaan, YEAAAHHHH!we hebben de foto gekocht want we staan er uiteraard hilarisch op.

De casino's in alle hotel zijn gigantisch overal hoor je ting ting ting en zijn lichtjes draaiende rond draai dingen.
Elk Hotel heeft zijn eigen thema, In het Venetian, varen gondeltjes waar de gondeliers aan het zingen zijn, in het Caesars Palace waan je je in de wereld van Julius Caesar, in circus circus word je ontvangen door clowns en acrobaten, en er zijn hotels met loslopende flamingo's, met sharkreef's, met aquariums met zeemeerminnen, heel Parijs en New York is nagebouwt, je kan het zo gek niet bedenken of het is er.
We zijn er 3 dagen gebleven en eigenlijk is het te kort, want je kan echt 1 hele dag spenderen in een hotel, maar goed we hebben het wat snel gedaan en het was precies goed, het gokken was leuk, helaas niks gewonnen, maar wel overal gratis drinken...yoepiieee

We zijn de laatste avond nog naar een show geweest, de enige die er was, op dat tijdstip was een hypnoseshow.
En uiteraard toen er gevraagd werd voor mensen in het publiek zijn Roy en ik het podium opgegaan, we hebben het 10 minuten geprobeerd maar hij kreeg ons helaas niet onder hypnose, achteraf ben ik daar heeeeeeeel blij om, want de mensen waarbij het wel lukte, die hebben echt de meest verschrikkelijke dingen gedaan, haha.
Van klaarkomen op het podium tot tapdansen tot porno hebben met een opblaaspop, erg hilarisch...maar ow zo blij dat ik het niet was.

Gister hebben we 8 uur gereden naar het noorden we zijn nu bij Lake tahoe een meer op 2500 meter hoogte en slapen in een blokhutje met een jaccuzi en eigen openhaard.
WE kwamen aan in het donker en we gaan nu dus lekker de natuur in, met muts op en mijn nieuwe uggs aan want het is -5 met sneeuw!!
dikke kus

• 19 November 2009 - 21:23

Sashanna:

Moppie, wat stoer dat je in die attractie bent gegaan. Ik weet hoe erg je hoogte vrees is!!!!

Wat je al niet doet voor liefde he.

Hopen dat je toch nog wat wint daar!

Dikke Kus

• 20 November 2009 - 05:52

Erwin:

Zooo jooohhh respect voor je dat in die gestoorde molen bent gestapt
    !! Ben wel benieuwd naar de foto.
    Wat leuk dat Rasti Rostelli ook in dat dorp werkt:-)

High five uit Mui ne

• 20 November 2009 - 07:14

Kim En Chicky:

WAUW WAUW WAUW VET VET VET!!!!!!
    Hoe stoer is die Hooverdam dan!!!!!!!!!
    Transformers is daar ook opgenomen TE GEK!!!
    Machtuuuug-mooi indrukwekkend. En dan Vegas hoe veelzeijdig is dat dan...ik heb de verhalen wel gehoord maar zoals jij het nu verteld is het toch nog even iets meer in detail. Helemaal te gek. Lekker veelzijdig...
    Balen van je koortslip het is een flinke zo te zien. Irritant dat hij ook steeds op de foto moet. Goed blijven vetten dan maar...
    Heel veel plezier met je kroost pas maar goed op die 2 mannetjes(kindertjes) want uiteindelijk als ze bang zijn dat willen ze ook alleen nog maar je handje vast houden ;-)

Jullie zijn goed bezig :-) helemaal TOP!!

• 20 November 2009 - 07:34

Helga:

Ik geniet weer van je verhalen. Je schrijft zo beeldend en onderhoudend. Amuseren jullie je maar lekker daar, het is zo voorbij !!!
    Groetjes en nog veel plezier.

• 20 November 2009 - 08:46

Thea:

hoi belle en roy.
    helemaal leuk dat verslag van je, ik zie het allemaal voor mij, Roy moet natuurlijk stoer doen en alles uitproberen. jullie doen echt heel veel. en doodeng die draaimolen in de lucht. dat je dat durfde!!! wij genieten allemaal heel erg van jullie verhalen en kunnen niet wachten tot er weer een nieuw verslag is. Geniet nog maar lekker, nog 1 week te gaan. liefs thea

• 20 November 2009 - 12:08

Anja:

Heb even wat hotels in Vegas gegoogled en echt niet normaal ,wat een over de top dingen!Geweldig!
    Die zweefmolen op jullie Hotel,hmmm ik moet eerst de foto als bewijs zien,jij erin geweest???Ongelooflijk!En wij hebben het er altijd over in de Python in de Eft,dat stel je voor dat er iets mis gaat!!je hangt zo 2 uur op je kop voor ze je bevrijden.. en wat doen ze daar dan als er een "technisch mankementje" komt,denk dat ze zo iets hebben van pfff lama hangen komt morgen wel :lol:
    Veel plezier nog,het schiet alweer op,maar jullie zien en doen genoeg indrukken op.
    have fun,dikke zoen voor allemaal
    XXX

• 20 November 2009 - 13:24

Yvette:

ooh Isabel, wat geweldig allemaal ! En het hotel tegenover dat Venetie is iets met een piratenschip ofzo, en DAAR was ik getrouwd hahaahah! weet ff niet meer hoe het heet ;-S

Geniet er nog ff van !!!
    X

• 21 November 2009 - 20:27

Tante Ans:

Ja waanzinnig is Las Vegas en dan te bedenken dat het midden in de woestijn staat, niks is er te gek.
    Ga zo door, ik smul van je verhalen. Groetjes van ome Hen en tante Ans.

• 22 November 2009 - 07:42

Bep Kahle:

Hoi Bell,

Zoals gewoonlijk schrijf je weer leuke stukjes ik geniet ervan om ze te lezen,en wat een mooie foto's weer nou veel plezier nog en de groetjes

GR Bep

• 22 November 2009 - 10:19

Sammie:

belle belle belle, vegas fuck wat een gekte!!!
    ben trots op je dat je toch die atractie in bent gegaan!!! toch ga je altijd weer je bent een bikkel!!
    dit is toch wel een andere vakantie dan je gewend bent he, je hebt zelfs op elke foto andere kleren aan, hahah hoe vet ;)
    zijn jullie nog in t MGM casino geweest, daar heb je zelfs leeuwen binnen maar ja er is ook zoooo veeel... toch wint de natuur t daar, zoveel verschillen in een paar uurtjes rijden en nog steeds zit je in de zelfde staat of iig t zelfde land... leuke foto in de jacuzzi, heerlijk wat een luxe.. geniet geniet geniet, keep smiling!!!

• 22 November 2009 - 17:54

Robby:

sounds gooooood!!!
    keep up the good work yallllll

• 25 November 2009 - 15:13

Judy:

Las vegas; voor iedereen bekende plaatjes van tv of foto's, maar om zoals jullie er dan ook echt te staan; te gek! En onwijijijijs stoer dat jullie in die zweefmolen zijn geweest, vooral heel stoer van jou natuurlijk :) XX

• 25 November 2009 - 16:00

Martina:

wat ben je toch een avonturierster he
    ik vind dat ook altijd leuk in de natuur en dan over stappen in het drukke leven maar ben ook ooooooooooozoo blij als ik weer in het rustige gebied ben ,maar een blok hut met openhaard en jazzi dat lijkt me helemaal top,maak nog maar veel plezier en ik blijf gewoon lekker lezen als jij weer eens op pad bent dikke kus .