Nog een week en we staan op schiphol! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Nog een week en we staan op schiphol! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Nog een week en we staan op schiphol!

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

31 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Ja ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Volgende week is het zover, er komt weer een reis aan. Het word California en Washington!
Deze keer duurt hij maar 3,5 week.
Zoals de meeste wel weten ben ik meestal een stuk langer weg. Maar vind het toch wel leuk om weer een waarbenjij.nu bij te houden.
We hebben deze keer ook weer alleen een ticket en bij aankomst in Los Angeles staat er een mooie auto op ons te wachten!!
Het gaat denk ik een ontzettend mooie roadtrip worden!!
Ik heb er nu al zin in, lekker lekker!

tot volgende week allemaal

  • 31 Oktober 2009 - 11:47

    Hans Osenbruggen:

    hahhahhahaaha ik nog 3 weken en dan sta ik er ook, op schiphol. Deze keer voor een maandje Thailand , dus elkaar tegekomen zit er deze keer niet in. Ik volg je met plezier en wens je veel fun , tot later Hans

  • 31 Oktober 2009 - 14:03

    Tante Ans:

    Hoi, Isabelle ik kijk er weer naar uit om je verslagen te lezen, geniet er altijd van.
    Van wie zou je dat hebben dat reislustige?
    Goeie reis en groetjes van ons ome Hen en tante Ans.

  • 01 November 2009 - 08:26

    Mariska:

    Hi Bel, uiteraard weer veel plezier toegwenst!!
    Wij gaan jullie volgen op de site. Alles lezen en meegenieten op afstand. Goede reis, geniet, lol maken en mooie dingen zien.
    Groetjesss x Mariska

  • 01 November 2009 - 16:09

    Mario En Petra:

    Geniet er van meid ! En we gaan je zeker volgen. Leuk om te weten dat je weer wat bijzonders gaat doen, maar inderdaad beetje kort voor jou ;-)
    Veel plezier en hou ons allen maar lekker op de hoogte.
    xxx ons

  • 01 November 2009 - 21:33

    Anja:

    maar 3 en halve week ..:( tis lang zat :lol:
    Al druk alle voorbereidingen aan het treffen,heerlijk hoor voor jullie.Met Ellen en jullie lovers,zal wel een andere reis worden als de vorige,maar wens jullie alvast heel veel plezier!!!

  • 01 November 2009 - 22:04

    Martina:

    ik ga je weer volgen hoor ,altijd gezellig die reis verhalen ,je weet ik ben een fan,heel veel plezier

  • 02 November 2009 - 07:37

    Monika:

    Lekker, lekker Bel :)
    FF weg en 3,5 week is toch lang zat?
    Ik wens je een top vakantie, geniet er van en tot de eerste verhalen.
    Groetjes monika

  • 02 November 2009 - 09:06

    Wim Wiertz:

    Leuke nicht van me. Ik ga je weer graag volgen.
    Al vast een goede reis gewenst. Geniet er van , maar dat is jou wel toevertrouwd.

  • 02 November 2009 - 14:49

    Robby:

    heerlijk vooruit zichie voor jullie.
    k ga jullie verhalen natuurlijk weer volgen he !!
    greetz cubanrobby

  • 03 November 2009 - 10:34

    Kim En Chicky:

    Zeggen wederom veel plezier, plezier en genietgenot van Amerika.
    Je weet ik ben fan van dat land. Zoveel mogelijkheden die in onze westerse cultuur passen. En knal ze in Las Vegas dikke shit.

    XXXX van ons

  • 04 November 2009 - 09:36

    Sashanna:

    Zal je missen buurvrouw.

    Ik hoop dat jij of Roy mij trekt voor Sinterklaas. Kun je mooi daar een cadeautje kopen.

    Kusssss

  • 05 November 2009 - 15:00

    Thea:

    Inderdaad wel een korte vakantie voor jou dit keer, maar lekker met mijn zoontje is ook heel leuk, veel plezier en kom allebei weer heel terug.

  • 06 November 2009 - 07:46

    Kim &C-S:

    Het is bijna zo ver echt super.Spanneeeeeeend!!!!!!!!!
    IIIIIIYYYYYYY

  • 09 November 2009 - 12:04

    Sashanna:

    Ik had het eerste verhaaltje nu wel verwacht hoor! ;-)

  • 11 November 2009 - 14:20

    Rianne:

    Hey bel,

    veel plezier daar!!!
    ga proberen je verhalen bij te houden, maar met dit @$#$ internet, ben je waarschijnlijk al thuis als ik het lees.

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Reizen reizen reizen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 237107

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 04 December 2014

Tanzania! 2014

06 December 2010 - 04 December 2011

Taiwan, Australie, Thailand &Cambodja

07 November 2009 - 28 November 2009

Californication

04 November 2008 - 19 December 2008

Florida, Cuba, Jamaica

14 November 2005 - 06 Juni 2006

Thailand, Laos, Cambodia & Vietnam

30 November -0001 - 30 November -0001

Van Mexico naar Buenos Aires

Landen bezocht: