Het is hier echt ongelooflijk... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Het is hier echt ongelooflijk... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Het is hier echt ongelooflijk...

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

10 November 2008 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo lieve allmaal!
Zo.....ik moet evenvoor dit berichtje gaan zitten, want hier in Amerika komt je geest nooit echt tot rust, en word je aandacht echt op alle manieren afgeleid.Van Neon reclame tot schreeuwerige kleuren, tot gebouwen waar je aandacht meteen weer naartoe word getrokken, schreeuwerige reclames van heeeeel veel en vooral hele grote gerechten,... het is gewoon echt 1 groot amusementspark.
oke ik ga bij het begin beginnen.
Mijn laatste berichtje was vanuit Miami South Beach.De avond voor we daar weg gingen hoorden we over een barretje waar Lady's Free konden drinken , en dus gingen we erheen, onderweg werden we door alemaal"proppers aangesproken" en kregen we vip tickets en gratis entree kaartjes, aangekomen bij de hipste clubs bleken de hipste clubs " ECHT" hip, Er stonden auto's voor de deur,(tenminste auto's??..limousines, Bentley's, Hummers,ferrari's,..het maakt niet uit het staat er!) waar elk moment Snoop dog of Paris Hilton uit kon springen, en als het ze niet waren dan waren het look-a-like meisjes compleet met Chihuahua's op hun arm... En tsjaaaa zelfs mijn hippe jurkje kon deze bling bling en Grilzz niet aan. Dus gingen we naar de Lady's drink free bar,..net ff relaxter.

De volgende ochtend zijn Ellen en ik een auto gaan huren, we hadden hem al via internet geboekt, bij uiteraard de goedkoopste die we konden vinden, bij de service desk aangekomen bleek het 1 gekkehuis... er waren niet genoeg auto's... tsja probleem dus... Nou dat losten ze heel netjes op door ons een Minivan te geven... We hebbn nu een spiksplinternieuwe Kia minivan,... en kunnen dus zelfs lopen achterin... haha.. hoe relaxt!!:-)

De tomtom ingesteld op het John Pennecamp state reef,... een gigantisch nationaal park, maar dan onderwater... het gaat hier dus om de grootste levende muur van koraal ter wereld... daar aangekomen bleek alleen het park voor de helft dicht.... jammmeerr!! Snel weer de tom tom ingesteld op Keywest, het meest zuiderlijkste puntje van Amerika.
Je rijdt over een hele lange weg, over allemaal kleine eilandjes, de eilandjes zijn met elkaar verbonden met gigantisch lange bruggen, je rijdt dus ook heel vaak over een brug met aan beide kanten prachtig lichtblauw water... zoooww mooi!
Aangekomen in key west bleek, dat Key West pas "ECHT chique-du-friemel is.
Onze dag daar zijn we lekker wezen rondlopen, het is er wel echt prachtig mooi, allemaal van die mooie amerikaans huisjes met veranda's en schommelstoeltjes erop, heleboel mensen op Choppers die zonder helm langs de wegen rijden En overaaall palmbomen! We vielen echt met onze neus in de boter want er waren boot races. We liepen naar de pier waar je dit kon bekijken, en hier overviel me een soort hyperventilatie aanval, De mensen, de opgepimpte types, de GIGANTISCHE speedboten, keiharde muziek, schreeuwerige hele dronken amerikaanen, het overviel me nogal... haha.
We hebben die dag een soort kroegentocht gehouden, zijn allemaal terrasjes afgeweest en hebben mensen gekeken, en die kan je hier echt goed bekijken, ik kan het amper uitleggen wat voor types je hier hebt, en wat ik al zei,echt overal zie je mensen op motors rijden,+ gigantische auto's met hun skateboard, en hun hond daar weer op, het is gewoon echt 1 grote status-show, echt je kijkt je ogen uit, 's avonds werden de speedboten met hun trucks ook nog onder luid gejoel de main straat door gereden.haha patsers!
DE volgende ochtend zijn we weer vroeg vertrokken uit deze gekte en zijn we naar de everglades gegaan, een gigantsch Nationaal park met heel erg veel verschillende natuur.
We begonnen in een gedeelte met moeras waar we onze eerste krokodillen zagen, echt te gek, en indrukwekkend!
Daarna zijn we door gereden naar de camping waar we illegaal hebben geslapen in de auto, dat was echt lachen en spannend... lekker in het pikkedonker, hebben we zitten hartenagen en biertjes gedronken.
WE zijn die nacht wel echt helemaal lek geprikt,... echt erg, 3 lekkere verse meisjes uit Nederland die smaakten wel goed bij al die muggen...
Het lijkt nu net of we alle 3 een ziekte hebben ofzo, zulke bulten hebben we!!
Later meer, want ik moet nu echt naar Disney World!! YYooeehooeee werkse allmaal op deze fijne maandag!!
ohw ja tis hier 30 graden....hahaha :lol:

  • 10 November 2008 - 13:29

    Nansje:

    Isabel! We hebben je verhaal gelezen.. erg leuk om het te lezen.. zitten ziek thuis.. :S

    Groetjes Lenn & Nance

  • 10 November 2008 - 14:15

    Kim:

    Ja fijn hoor, windkracht 8, regen en een graad of 9! ;-)

  • 10 November 2008 - 15:26

    Cobi:

    Leuk om je verhalen weer te lezen.
    Nog veel plezier.
    Groetjes,
    Cobi

  • 10 November 2008 - 19:13

    Wim Wiertz:

    Leuk hoor al die verhalen en dat bij 30 graden. Ik heb mijn lange onderbroek weer voor de dag gehaald en mijn regenlaarzen. Maar ja "THIS IS HOLLAND "Nog veel plezier Jij met Palmbomen , ik met een Palmbiertje

  • 10 November 2008 - 19:17

    Avie:

    oohhhh bel,
    je hebt het echt verdient meid!wat maak jij toch allemaat leuke dingen mee....en je vertelt het zo leuk alsof we er bij zijn!!!ALS JE TERUG KOMT MOET JE MAAR ECHT EEN BOEK GAAN SCHRIJVEN ZOOOO LEUK..DIKKE BRAZA VAN AVIE EN DE KIDS

  • 10 November 2008 - 20:42

    Anja (je Mam :-)):

    Wat te gek weer allemaal,hoop snel foto's te zien!
    Ben jaloers op Disney World!!Big thunder mountain...heftig!
    have fun Babe
    XXX

  • 11 November 2008 - 09:32

    Sashanna:

    He Bellie,

    Het weer is hier echt RUK! En het leven is KL*TE.

    Ben maar druk bezig met Ibiza en Wintersport zodat ik nog iets heb om naar toe te leven :-)

    Ga ook maar een feestje geven met Oud en Nieuw. Wat jij met mij op het laatste moment moet regelen uiteraard....

    IK MIS JE!!! Al heb ik wel voor het eerst in lange tijd weer een rustig weekend gehad ;-)

    P.S. Heb je Make-Up gevonden.
    Zat tussen het bureau en de muur geklemd.

  • 11 November 2008 - 10:40

    Ina:

    Jullie genieten weer volop. Geweldig.
    Ga zo door. Ina

  • 11 November 2008 - 13:04

    Sappie:

    Fijn dat jij het daar zo fijn hebt, hier is het niet fijn. Het stormt.
    Ben al bijna van mijn scooter afgewaaid en deze week 2 keer tot op mijn onderbroek natgeregend. Bah.....

    Have fun babe, geniet maar lekker. Ennuh plaats is ff wat foto's.
    Kan ik op m'n werk ook nog ff lekker wegdromen...

    Kussie!

  • 11 November 2008 - 13:42

    Kim En Chicky:

    WAT!!!!
    Disney World niet ik maar WIJ zijn jaloers!
    Dat hadden wij ook wel gewild helemaal te gek gaan op de disney figuren. Het is dus een wereldje apart? Amerikanen zijn ook echt anders hé?
    Top dat jullie zoveel dingen mee hebben als boot races en Obama.

    Wees vorzichtig en tot je volgende verhaal. Geef Sassy Nijn een kusje van ons

  • 11 November 2008 - 16:57

    Robby:

    heerlijk je verhalen
    greetz uit la paz

  • 11 November 2008 - 20:28

    Marja :

    ja de keys, ad heeft het er altijd over en ik maar zeuren dat ik niet zo ver weg wil ,ad is er vlak bij geweest en wil zo graag met mij er heen ,nu ik jou verhaal zo lees denk ik dat ik het maar eens ga doen want het klinkt zo leuk en gek en ja Disney World ,wie weet als Chicky-Sola groter is en wij weer zoveel jaar getrouwd dan is het natuurlijk wel heel leuk om daar naar toe te gaan ,zeker nu jij er zo leuk over schrijft . dus blijf maar mooie leuke verhalen schrijven des te meer zin ik krijg
    dikke kus en doe voorzichtig

  • 13 November 2008 - 10:58

    Panna:

    heeyyy bellie!! berichie vanuit thailand!! tiss zo chill hier ga morgen naar ko thao voor het eerst duiken zin in!! Jij gaat ook weer lekker zie ik!! zie jij toch wel weer die krokidil he haha.. veel plezier nog en we houden contact!! kuzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Reizen reizen reizen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 237106

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 04 December 2014

Tanzania! 2014

06 December 2010 - 04 December 2011

Taiwan, Australie, Thailand &Cambodja

07 November 2009 - 28 November 2009

Californication

04 November 2008 - 19 December 2008

Florida, Cuba, Jamaica

14 November 2005 - 06 Juni 2006

Thailand, Laos, Cambodia & Vietnam

30 November -0001 - 30 November -0001

Van Mexico naar Buenos Aires

Landen bezocht: