Endan heb je gewoon de hele dag een geluksmomentje - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Endan heb je gewoon de hele dag een geluksmomentje - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Endan heb je gewoon de hele dag een geluksmomentje

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

04 December 2007 | Panama, Panama-stad

Oke ben ik weer maar Bocos del Toro, was alweer een berichtje waard!
De eerste avond tijdens ons internetten en berichtje typen, vorige keer, kregen we zo´n fluoriserend breekstaafje in onze handen gedrukt en als je die had mocht je gratis drinken in een bar!! Beter!
Sas en ik daar naar toe, bleken we de enige 2 te zijn, maar wel met erg leuke muziek...maar om 1 uur ´s nachts gaven we het op, en zijn we lekker gaan slapen!
De dag erna niks gedaan het plan was om gewoon een weekje vakantie te houden in deze reis. En dus hebben we de hele dag gelezen en geslapen! lekker!
´s Avonds bleek er een summer of love en spandex ( zijn van die fietsbroekjes) party te zijn in ons hotel! GEINIG!
Sas en ik wilde ons eerst niet verkleden maar ze hadden een hele grote verkleedtrommel en we hadden ons zo in de juiste stijl gebracht!

We hebben een super leuk hotel en onze kamer die delen we met 2 anderen,jongens,...dat heet een dorm room..dan betaal je voor een bedje en deel je je kamer. aan onze kamer zit een groot balkon vast. Dus toen ik beneden in de bar zat en Sas ff schmink ging halen en heel lang weg bleef ging ik ff boven kijken. Daar zat Sas met allemaal leuke gasten en meiden op ons balkon!
Nou toen begon het feest pas echt, zij waren ook echt prachtig geschminkt en verkleed.
Toen we ´s avonds met hun waren uitgegaan kwamen ze in ene om half 5 ´s nachts met het plan dat we met hun mee moesten op een catamaran, die de hele dag ging varen op zee.
Nou dat vonden we zo leuk, en de volgende ochtend stonden we om half 10 op de boot!
met liters en tassen vol met bier,...
het is de hele week al niet zo lekker weer geweest en deze dag was echt stralend blauw! Echt te gek...we hebben heerlijk gevaren en een stop gemaakt om lekker te gaan zwemmen, op een gegeven moment kwamen we aan bij 1 van de mooiste stranden ter wereld!!

De boot lag 150 meter voor het strandje dus we moesten uit de boot jumpen, en een stuk zwemmen, op het spierwitte strand aangekomen met prachtig helder blauwe zee, lagen allemaal gigantische zeesterren heel erg prachtig contrast!
Groene palmbomen, helderblauwe zee, witte zandstranden en oranje zeesterren, en 20 hele leuke mensen van over de hele wereld!
ik was die hele dag echt zo gelukkig!...kon mijn geluk niet op!
Na de catamaran met zijn alle naar een reggaeton party gegaan...want wat houden ze daar van!! ongelooflijk...overal moet je schudden met je billen!
niet zo laat zijn we gaan slapen.

Gisteravond wilde ik om 9 uur al gaan slapen, het gaat moeilijk aangezien ons balkon zo populair is, om half 11 ik was in diepe slaap. keihard op de deur gebonk!! DUTCHYYYYYY AREE YOU AWAKE?!!Het bleek het afscheidsfeestje te zijn van de Aussies en Irish, die groep waar we mee waren.
dus pyama uit en weer gaan met die banaan!!
Erg grappig en weer een leuke avond gehad!!
Vandaag om 9 uur met de boot naar het vaste land gegaan, was echt een prachtige reis, alleen maar palmbomen en mooie natuur!
We wilde naar de wetlands...een gebied waar ook zeekoeien zitten, dus die wilden we gaan spotten!
wij op een lekker gammel bootje door die prachtige mangrove heen touren.
Kwamen we op een gegeven moment bij een uitkijkpuntje waar bananen bladeren en bananen in het water werden gehangen om de zeekoeien te lokken,heel grappig.
na 3 uur wachten hebben we de hoop opgegeven en helaaas geen zeekoe gezien.
Echt jammer, wel weer een heel lief schilpadje gezien en hele leuke etenende luiaard!

Nou bocas del torro is gewoon echt alleen maar PARTY PARTY PARTY....
ohw ja vet grappig je hebt hier knuffelnegers, dat zijn de jongens die hier wonen die altijd in de zelfde bar zitten, ze zijn heel rustig en het enige wat ze doen is als je binnenkomt knuffelen. Dat doen ze echt bij alle meisjes, zo grappig ze zeggen geen woord geven alleen een knuffel!!
En zo zijn er hier nog zo veel leuke en grappige dingen!!
IK WIL NIET WEGGGGGGG!

ohw ja allemaal wel ff een reactie plaatsen he als je mijn verhaaltje leest!
vind ik echt leuk!

  • 04 December 2007 - 07:50

    Cobi:

    Helemaal te gek wat jullie weer hebben meegemaakt. Ga zo door.
    Dikke kus
    Cobi (tante van Sas)

  • 04 December 2007 - 08:00

    Rob:

    Lijkt me wel een plek waar het uit te houden is.

    Gatverdamme, met een zooitje bier op een Catamaran naar een tropisch eilnd zeilen, ik moet er niet aan denken!!

    Vraag eens of er daar vacatures zijn, ik wil overdag wel werken als een zeekoeienlokker en 's avonds wat bijverdienen als knuffelneger, veel plezier nog!!

  • 04 December 2007 - 08:10

    Sabrina:

    Klinkt allemaal super en de foto's zien er geweldig uit. Jullie stralen helemaal.
    Lekker hoor!

    Veel plezier moppies dikke -X-

  • 04 December 2007 - 08:17

    Kim:

    Haha dat schaamhaar!!
    En die smink, heel erg grappig.
    Vooral dat privé strand Hé-lemaal top!
    Je kan niet overbrengen hoe mooi het is.
    De gezelligheid wel hor..dat lukt behoorlijk. Biertje erbij op je bootje.
    Doen jullie goed. Hier is het koud en nat gepaard met veel wind. Dus lekker voor jullie.
    Xen Kim

  • 04 December 2007 - 08:26

    Ina:

    Kan me niet voorstellen dat het daar uit te houden is. Het is hier veel leuker werken, koud, regen, vroeg naar bed en vroeg weer op. Mijn moeder zou zeggen z'n gangetje. Dussss !!!!
    Blijf lekker genieten en pas goed op. Hele dikke knuffel van een blanke moeder.

  • 04 December 2007 - 09:39

    Panna:

    Zoo daar heb je het echt naar je zin 1 groot feest aan foto's te zien!!! lekker uit je dak aan het gaan!! volgesn mij echt gezelligg.. haha nou geniet er maar lekekr van!! kuzziess

  • 04 December 2007 - 11:19

    Zussie:

    Woow, wat een gezelligheid.
    En wat een vet strandd,ik wil ook zo graag naar de zon!
    Jammer dat je die koeien niet heb gezien, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk! :D Veel plezier nog.
    Kus Kel

  • 04 December 2007 - 12:49

    Uw M@:

    Babe...wat een leven heb je toch!
    Hier volop in de pepernoten en speculaas bakken,dat kan jij dan weer niet voorstellen denk ik terwijl je op het bounty strand ligt te zonnen!Onweer, regen,dakpannen die eraf donderen door de storm...tja verschil moet er wezen toch!Zal Ina eens bellen of ze ook geen zin heeft weer even een paar weken onze dochters te verrassen :-)
    Zo'n knuffelneger kom je ook niet in elke kroeg tegen toch?!;-)
    Have fun Babe,we mailen!
    kusss

  • 04 December 2007 - 14:49

    Rianne:

    wow echt relax allemaal.
    alleen maar feesten en relaxten.
    wow.
    en wij hier maar zitten in ons kouwe kikkerlandje.
    ben vet jaloers..
    kuzzzz

  • 04 December 2007 - 19:24

    Yvette:

    WHOO ik word steeds jaloerser!!!!
    Wat ziet het er prachtig uit !
    En die knuffelnegers! whahah! wat een verhaal.
    Geniet ervan!!! Tis hier koud!
    dikke kus Yvette

  • 04 December 2007 - 19:52

    Sammie:

    wooow dan denk je alles gezien ye hebben in oz!!!
    echt niet, t lijkt er erg op maar alles heeft weer iets bijzonders. moet zeggen dat dat schaamhaar van dat joch erg in is in ozzie kwam hij daar ok vanmdaan?>

    kus...keep smiling

  • 04 December 2007 - 21:01

    Elena Quilty:

    Hi Belle!

    om jaloers van te worden... helemaal te gek! Nou ik ben 2 kilo aangekomen, dus dat ben ik er nu maar snel aan het afschaatsen. Gelukkig aan werk niet te kort... Geniet er nog ff lekker van. Dikke kus aan Sas. X

  • 04 December 2007 - 21:27

    Michael:

    Ziet er echt super gezellig uit man!!! Caribean style hahaha
    One big party.......oh yes

  • 04 December 2007 - 21:31

    Diana:

    Echt HEERLUK als ik jullie verhalen lees en foto s zie!!!
    Doen jullie goed hoor!!!!
    Hier is het vet koud en het regent....BLLL
    Ben stiekem jaloers!
    Heve Fun schatjes!!!!!!!!!!
    Dikke KUZZZZZ

  • 04 December 2007 - 22:18

    Robby (salsa):

    hey isabelle

    ik volg je via al jullie verhalen.
    wat is dat smullen zeg,als of we dr zelf bij zij geweldig!!!!
    heerlijk de natuur in en dan weer beachparty s,klinkt als ut paradijs.
    enne ja k ben stinkend jaloers (haha)
    maarrrree mijn tyd komt ook weer hoor.!

    he geniet and take care
    greetz robby

  • 05 December 2007 - 07:03

    Piet:

    Zo ver weg, en toch nog aan je gedacht! Wat heeft de Sint dit jaar voor Isabel gebracht?.................. 'N KNUFFELNEGER! zo uit de zak van Sinterklaas ontsnapt wat een hilarisch tafereel was dat!

    Rijmen kan ik niet zo goed, toch zou ik je graag een zoen geven op je lekkere snoet!!!!

    Dikke zoen van Piet

  • 05 December 2007 - 07:27

    Sint & Piet:

    Lieve Belle,

    vanuit ons land, aan de andere kant.
    geniet we van je verhalen, en vragen ons af wanneer je ons komt halen!

    Leuk dat je kan geniet, van onze knuffelpieten. Ja, we zitten overal. Zeker rond 5 december is dat het geval.

    Vanaf hier een dikke zoen, want de Sint heeft nog veel te doen!

    XXX Sint & Knuffelpiet :D

  • 05 December 2007 - 09:38

    Gwen:

    Hey Isa!
    Ik geniet echt elke keer van je verhalen, wat een belevenis!
    Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers, haha..
    Veel plezier nog.

    Liefs Gwen

  • 05 December 2007 - 10:49

    Marrrr:

    Yo chick

    jaja ik lees alle verhaaltjes braaf hoor. Heel leuk helmaal metd ie fotoos derbijd an heb ik ook een beetje een beeld dervan. Hier is alles same old same old. Als der weer wat leuks gebeurd zal ik weer mailen.
    Zalige sinterklaas gewenst

  • 05 December 2007 - 11:28

    Pietje:

    Lieve Belle,

    Wat zit Sint te genieten,
    als hij al die wilde verhalen van die leuke grieten !

    Vroeger leerde jij mij en je zusje turnen, in het Schoorlse lange gras.
    Kraaltjes zoeken, omdat er weer eens een potje omgevallen was.

    Belle in der stringetje op het strand,
    of het klimduin op hand in hand !

    Ik denk nog soms terug aan die tijd, omdat ik in de zomer nog weleens in Schoorl slijt.

    Geniet van je reis,
    en weet dat er soms mensen met je meeleven waarvan je dat helemaal niet verwacht !

    Dikke kus,
    Pietje uit huisje 21 de Lijnbaan.


  • 05 December 2007 - 16:10

    Marja :

    ik lees jullie verhalen hoor en vind het allemaal erg spannend jullie zijn stoere meiden hoor en ik heb hier iemand die jullie nu echt mist hoor het is zo saai zonder jullie
    kus en veel plezier maken maar ook voorzichtig zijn
    kus marja

  • 05 December 2007 - 16:35

    Marja :

    daar word aan de deur geklopt wie zou dat zijn ,ik weet het niet jullie wel ?. ze zeggen dat hij iets geeft mooi in gepakt en lekkers heeft hij ook nou ik ben benieuwd of hij ook bij ons aan klopt ik heb Chicky uitgenodigd want hij schijnd kleine kindjes leuk te vinden dus wij wachten af in regen en storm doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 05 December 2007 - 16:52

    Judy:

    oooooh:WAT GEZELLIG WEER!!!!!!!! haha, jij en sas met z'n 2tjes is ook altijd weer dronken PARTYPARTYPARTY he!! ;) !!:):)
    "t ziet er allemaal prachtig uit!

    Wat leuk toch weer elke keer!!!!!

    XX

  • 05 December 2007 - 16:54

    Judy:

    hahaha: die knuffelnegers!!!Lie zeg!! ik wou dat ze die hier ook hadden ;)!!

  • 06 December 2007 - 00:11

    Sint En Piet:

    De Sint en Piet hadden dit jaar veel verdriet,want ze vonden Isabelle niet!
    Ze zochten in Nederland ...maar waren je kwijt
    Iedereen vindt jou een heerlijke sociale ,hartelijke meid,
    en met dat reizen heb jij een fant
    astische tijd!!
    Je mist dit jaar pepernoten speculaas en marsepein,
    maar Sint weet...jij hebt het heel erg fijn!!
    Jij leeft nu aan de andere kant...
    heel ver weg in Panamaland.
    Met Lonely Planet,rugzak een een flinke dosis verstand,reis jij van land tot land.
    Sint heeft Pieten over de hele wereld leven,zelf in PANAMA!!
    Ze moeten toeristen een knuffeltje geven!!
    Het langste gedeelte van je reis is achter de rug...nog ff en dan bren jij terug.

    We kijken uit naar je thuiskomst lieve Belle
    Dat we je missen...dat weet jij wel!!

    veel liefs van de Sint en zijn hoofd Piet
    wees voorzichtig maar vooral..GENIET!!!


  • 06 December 2007 - 00:28

    Sint En ... Piet!:

    Sint heeft begrepen dat jij aan het reizen bent rond Mexico. Ik denk dat ik je daar niet kan bezoeken met Americo. Ik weet dat de familie de Kip het jammer vind dat jij er niet bent op deze speciale dag. Maar dat wil niet zeggen dat jij geen cadeautjes krijgen mag. Jou een cadeautje toe sturen is onmogelijk. Jij reist van plaats naar plaats, het is echt ongelovelijk. De Sint blijft jou verhalen volgen, dan heeft Sint wat te doen daar in Spanje want ik vertek morgen.

    Vriendelijke Groet.
    Sint en Piet.

  • 06 December 2007 - 22:06

    Daantje:

    sint was aan het denken wat hij jou op zes december nou moest schenken.
    hij voelde zich een beetje schuldig want hij was te laat maar hij weet precies wat deze lieve meid nodig heeft en weet raad.
    een dikke kus knuffel van daantje en demian en een vette lik van nana en ook eentje van banjer.
    lieverd ik vind het echt super voor je wat je allemaal meemaakt daar!!
    dikke kus daantje[vriendinnetje van belle]

  • 08 December 2007 - 10:30

    TijN:

    Wat een vet verhaal weer, Komen die gasten ook niet uit de polder want ze zijn net als ons wel ubber relaxt.. :P
    Fotos zien er erg dope uit, die knuffel pieten heb ik gestuurd voor de gezelligheid, De sint had nog wat extra werk in de polder, hij komt wat later..

    Have Fun Kanjerr X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Reizen reizen reizen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 237110

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 04 December 2014

Tanzania! 2014

06 December 2010 - 04 December 2011

Taiwan, Australie, Thailand &Cambodja

07 November 2009 - 28 November 2009

Californication

04 November 2008 - 19 December 2008

Florida, Cuba, Jamaica

14 November 2005 - 06 Juni 2006

Thailand, Laos, Cambodia & Vietnam

30 November -0001 - 30 November -0001

Van Mexico naar Buenos Aires

Landen bezocht: