Costra rica is 1 grote dierentuin - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Costra rica is 1 grote dierentuin - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Costra rica is 1 grote dierentuin

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

26 November 2007 | Costa Rica, San José

Hola liefjeess!
hier weer een zonnig groetje uithet GEWELDIGEEEE Costa Rica!
Iedereen die me kent weet dat ik de dierentuin echt super vind...
nouy Costa Rica is gewoon 1 grote dierentuin.
Wat een feestje!
Gister zijn we naar een Nationaalpark gegaan. Wij met de taxy er naartoe, en je kon daar ook heerlijk op het strand liggen...paradijselijke strandjes....wit strand palmbomen en lichtblauwe zee. En heel veel dieren dus!
We kwamen aan zagen we al 3 leguanen lekker zonnen.
Toen we hoog in de bomen keken zagen we daar een luiaardje lekker slapen, zooo lief! kheb er een nieuw lievelingdier bij!
Daarna een hele toch gedaan door de jungle, echt leuk lekker op pad en opzoek naar dieren, lekker speuren...yoepie!
NA de wandeling tussen het oerwoud, kwamen we aan bij een strandje. Daar even gezwommen maar moest ondertussen iemand bij de tassen blijven ivm met stelende apen. haha zo leuk!
Toen er in ene flinke vloed op kwam zetten op ons prive strandje zijn we naar een wat commercieler strandje gegaan...maar ook de racoon wisten dat daar veel andere dikke amerikanen waren...dus moest je weer oppassen dat je tas niet werd leeggeroofd door de wasbeertjes!
nogmaals wat een feestje is het hier!
Ohw ja sashanna en ik hebben de dag ervoor ook nog heerlijk gekaraoke-ed...haha was heel erg ze hadden 1 engels liedje...like a virgin van maddona maar aangezien de V hier word uit gesproken als een B werd het Like a BIRGIN...zo grappig als je dronken bent...
Nou en nu zitten we in de stress....We moeten namelijk over 3 dagen in panamazijn maar de bussen zitten vol...de tickets te duur...dus we zitten met onze handen in het haar!hopen maar dat het goed gaat komen!!

ohw ja voor iedereen die chagerijnig is...check maar even mijn filmpje van mijn tarzanswing....
hij is wat kort aangezien ik maar 60 seconden op de site mag zetten..maar ik denk dat het genoeg is om te zien hoe eng ik het vind!!

kussen

• 26 November 2007 - 17:28

Ina:

Wat stoer die tarzanswing. Zo bang en het toch doen. Geweldig. Zo zie je maar jij overwint deze hoogte en Sashanna haar angst voor spinnen. Ik vind jullie stoere meiden. Ga zo door. En het lijkt me ook heel erg leuk die grote dierentuin. Dikke kus ina en peter.

• 26 November 2007 - 19:23

Anja Je Ma:

Ach arm kind wat ben je bang,kom maar bij je moessie hoor!Wel stoer dat je het toch doorgezet hebt!;-)Krijgen we dat filmpje ook nog te zien??Graag met harde gil!!veel plezier nog! dikke kus

• 26 November 2007 - 21:20

Mariska:

Nou dat is weer eens wat anders dan de apenheul!! Volgende keer het hele filmpje.....We zien die enorme afgrond niet??? Spannend allemaal, iedere keer weer leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Enjoy, liefs Mariska.

• 27 November 2007 - 12:54

Sabrina:

Wat leuk allemaal! Ik ben echt vet jarlours, al die beessies echt TE LEUK!!

• 27 November 2007 - 14:59

Neris:

Echt een grappig filmpje, ik moest er inderdaad om lachen, heel goed dat je het toch hebt gedaan!
    Groetjes!

• 28 November 2007 - 08:23

K En C:

Je lijkt op je zus op die foto niet normaal meer. Leuk.
    Nogmaals goed gedaan lief je bent de beste. Met knikkende knieen en toch gaan. Succes met vervoer naar Panama.
    Wees voorzicichtig en ga vooral zo door.
    Xen

• 29 November 2007 - 07:10

Rianne:

o wat ziet het er relax uit!!! wat leuk al die beesjes.
    kussss

• 29 November 2007 - 19:07

Elena Quilty:

Hi!

nou ik ben veilig aangekomen op Atlanta. Moest alleen ff een uurtje in de verhoor. Pannekoeken wilde alles weten... spreek je snel en maak plezier!