Rocking New york!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Rocking New york!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Rocking New york!!

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

02 Oktober 2007 | Verenigde Staten, New York

Yoeehooeee! Het is begonnen!!
Hele goeie vlucht gehad, alleen bijna niet kunnen slapen. Toen we aankwamen was het voor ons gevoel 7 uur 's avonds terwijl het hier in NY half 1 was.
We kwamen aan in een ontzettend leuk hotel, en zijn meteen met een bus tour gegaan. Je kan hier kaartjes kopen voor een Hop-onHop-offbus van 2 dagen, dus je tourt 2 dagen lang door New york op de nek van een dubbeldekker,boven op het dak. En je hebt zo'n lekkere blije Amerikaan die dan alle ins en outs verteld over newyork, heb je er genoeg van. Dan Hop je dus off.
Eerst maar beetje rond gereden, en het over ons heen laten komen, op een gegeven moment kwamen we in het hartje van het centrum op broadway......BROADWAY!!!Ongelooflijk, alle vooroodelen die je hebt van de tv,......ZIJN WAAR!!!
Het is gewoon een groot pretpark voor volwassenen, alles is groot en voor je uigedacht. Je ziet natuurlijk die gigantische wolkenkrabbers en die zitten helemaal vol met gigantische neon-reclames. Danheb je alle Theaters vol met alle populaire musicals, van the lion king, tot les misarable tot mama mia...alles speelt hier! Ze hebben hier speelgoedwinkels voor volwassenen, dus gigantische mtv winkels...maar dan met allemaal goodies...een beetje zoals de chillout van de bijenkorf alleen dan hele winkels vol...en dan niet een winkeltje....neej een winkel zo groot als de hele bijenkorf. Er is een Toy'r'us met een heel pretpark binnen, draaimolens, reuzenrad, echt serieus het kan niet op!
Op straat barst het van de limousines en limo-hummers of andere dikke bakken.
Nou ja en dan het eten he, alles word voor je gedaan en je word verzorgt alsof je een popster bent, heerlijk!

De mensen zijn zo en zo super aardig, als je 10seconden voor je uit staat te staren met de kaart in je handen, dan staat er een amerikaan voor je neus die je meteen komt helpenm en vraagt of ie je de weg moet wijzen! Zo lief! Zo fijn!

ja en dan natuurlijk het heftige gedeelte, the world tradecentersite, tsja in ene sta je ernaast in ene word het echt, heftig! je loopt er met kippevel rond.Het is gewoon een groot gapend gat, tussen alle wolkenkrabbers. Er is een kerkje ongeveer 50 meter vandaan, waar alle mensen naartoe zijn gevlucht toen de vliegtuigen naar binnen waren gevlogen, heel vreemd om daar te staan. JE voelt nog gewoon een bepaalde sfeer! Ze zijn er weer wat nieuws aan het bouwen, raar hoor.

Nou verder hebben we net gegeten in een hele foute bar, The Ellen Singingclub, helemaal gemaakt in de style van grease of pulp fiction! En.....DE BEDIEING ZINGT ER LIEDJES! haha het was echt zo fout, wel super leuk!
morgenochtend om 4 uur...pfewww moeten we naar het vliegtuig! Want dan vliegen we naar het ohw zo fijne Mexicooooo! kom maar op met die tequilla!!


Tot snel!! allemaal een hele dikkee zoen! en bedankt voor alle lieve berichtjes!!!

  • 03 Oktober 2007 - 05:27

    Rob:

    Niet gek Belle, dat maak je toch maar mooi weer mee, het is niet te hopen dat jullie daar wat ideeen opdoen voor in de instuif, ik zie het al voor me,Ellen en Belle als de zingende serveersters, ik denk niet dat het dan lang druk zal zijn in de instuif. Doe ze de groeten in Mexico,en neem een Taco bij de tequila, hasta la vista!!

  • 03 Oktober 2007 - 06:25

    Sabrina:

    Wat lekker heb je het weer voor elkaar ;)
    Geniet er van!

  • 03 Oktober 2007 - 06:43

    Marianna:

    Wat is NY geweldig he? Het is ongeveer 30 jaar geleden dat ik er ben geweest en ik heb nog heel veel herineeringen er van als was ik daar maar voor een dag. Wij kwamen in een van die limos LOL. Gaaf hoor. Ik was zo onder de indruk van al dat cement en kon mijn ogen niet geloven toen ik de hoek om ging en daar, midden op straat, stonden 2 boompjes met wat gras. Het zag er niet uit. Het eten, tja, alles is super portie, ik zou die pizza die wij toen aten echt niet vergeten, ongelofelijk groot zeg, ik denk wel 1 meter in 'diameter'. Toen wij rond liepen kreeg je van die vieze water druppels op je schouders ik dacht (tot niet eens zo lang geleden) dat het kwam van al die glazenwassers maar dat kwam van al die airco's overal. Lekker blond he? Op de Empire State Building had je toen geen gaas of hekwerk zoals ik net op de foto van jou zag, ik heb alle foto's nog. Ik was toen ook in de Statue of Liberty geweest, wat een ervaring zeg, al die trapjes. Leuk om NY even door jouw ogen te zien. Geniet er van en fijne vlucht naar Mexico!

  • 03 Oktober 2007 - 06:55

    Bep Kahle:

    Leuke foto's hoor besef je zelf wel dat je daar loopt? Wat een ervaring dan he nou zie uit naar je volgende verhaal leuk om te lezen
    Goede reis verder

    groetjes bep

  • 03 Oktober 2007 - 07:16

    Anja Je M@:

    Heerlijk om weer je verhalen te lezen..lief dat je er al even tijd voor hebt vrijgemaakt om een berichtje te plaatsen,je weet hoe we allemaal hiervan smullen ;-).Krijg ook helemaal zin om een keer naar New York te gaan....nu op naar Mexico...goeie reis :-) dikke kus en doe voorzichtig,denk om jezelf en elkaar ;-)

  • 03 Oktober 2007 - 07:47

    Mary:

    Terwijl ik jouw geweldige blog zit te lezen zit ik gewoon met een regentje op de ramen achter mijn computertje op m'n werk.. ahum, verschil moet er zijn!

    Heel heel heel veel plezier, GENIET!!!

    x Mary

  • 03 Oktober 2007 - 08:15

    Gwendolyn:

    Hey Isa,

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet!!
    Is wel een hele mooie route die je gaat maken zeg! Wat een ervaring weer!!
    Ben gelukkig niet jaloers hoor!! haha

    Geniet ervan!

    Liefs Gwen

  • 03 Oktober 2007 - 08:32

    Debby:

    Leuk om te lezen! Lijkt me echt super, New York. Veel plezier bij je volgende avontuur!

  • 03 Oktober 2007 - 09:38

    Monika:

    Nou te gek Bell ;)Het is pas begonnen en je vindt het nu al zo leuk.Zo hoor het.
    Wij wachten nog steeds op de baby hij of zij wil maar niet komen.Als het zo ver is laat ik het weten.Heel veel plezier en tot hoorens.
    Groetjes Monika

  • 03 Oktober 2007 - 10:39

    Elise:

    NEW YORK!! Gruwelijk!! Daar wil ik ook zo graag een keer heen!
    Gewoon een M&M-shop :S Hoe verzinnen ze het? Voor als je heel erg fan bent van M&M's..
    Heel veel succes in Mexico en goeie reis!
    Ik wacht je volgende bericht weer vol spanning af..;)
    Dikke kus

  • 03 Oktober 2007 - 10:42

    Brigitte:

    heee isabelle!!
    Ook voor jou een berichtje onder Engels!
    klinkt allemaal wel errug fijn!
    vooral de M&M foto is geniaal :)
    ik volg jullie!

    kus

  • 03 Oktober 2007 - 11:09

    Kim En Chick:

    JAh toen wij erwaren was ik(mama) misselijk en zijn somige dingen langs me heen gegaan. Chick was er wel maar nog geen besef.Maar als ik het zo lees, dan komt alles weer terug. Echt fijn dat je er bent geweest. Heerlijk!
    Nu nog eens een keer samen gaan als Chicky groot is.
    Je bent er ook veelste kort eigenlijk. New York zit vol met verassingen.

    Nou meid op naar je volgende verhaal.

  • 03 Oktober 2007 - 17:44

    Sammie:

    jeeetje bella en ellen,

    wat gaaf!
    NEW YORK erg vette shit. is ook mijn volgende droom.
    goede vlucht en geniet van je tequillatjes in mexico.
    maak ze gek daar..
    kusje..keep smiling

  • 03 Oktober 2007 - 18:08

    Panna:

    Leuk leuk leuk... grappig om het allemaal te lezen.. echt vet New York zonde jammer dat je er zo kort was, naja denk dat je in mexico ook wel leuke dingen gaat beleven!! kijk er al weer naar uit naar die verhalen.. staat je trouwens goed dat vestje (heb wel een beetje smaak haha)... op naar de tequila sunrisesss!!!
    dikke kuzz

  • 04 Oktober 2007 - 14:46

    Tante Gre:

    Isabelle,je foto's gezien,bewondering voor je,omdat je dit allemaal onderneemt.Maar je verdient het na je harde werken.Ben bij je moeder ff stokje brengen voor dierendag voor de hondjes.
    veel plezier nog!!
    liefs van tante Gre

  • 05 Oktober 2007 - 11:42

    Sabrina:

    Ik zit vol spanning te wachten op nieuwe verhalen!!!!!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 05 Oktober 2007 - 13:11

    Sashanna:

    Ik heb al 3 keer een bericht geplaatst maar het staat er steeds niet :-(

    Hoop maar dat deze wel doorkomt.

    Ik mis je wel al, je moeder mist je nu ook al haha.

    Dat wordt wat!

    Tot snel schakeltje van me!

    Kus jouw schrale!

  • 05 Oktober 2007 - 14:57

    Rianne:

    he tjik,
    Vet Vet Vet, Bel is weer op pad.
    leuk om weerje verhalen te lezen!!!
    KUZZZ

  • 05 Oktober 2007 - 19:44

    Marja:

    hallo isabel ik moet je nog even veel plezier wensen ik was lekker in griekenland toen jij vertrok .maar ik wil je nog even een hele fijne reis wensen en dat je maar weer veel mag zien en beleven en lekker veel schrijven hoor ik lees het graag en fotos vind ik ook altijd leuk .
    doe voorzichtig en kom heel terug dikke kus van ad en marja

  • 06 Oktober 2007 - 20:14

    Diana:

    Echt super leuk om je blog te lezen!!!
    Meis ga er lekker van genieten!!!!
    Ben benieuwd naar je nieuwe verhalen over mexico.....

    Dikke Kuzzzzzzie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Reizen reizen reizen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 237083

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 04 December 2014

Tanzania! 2014

06 December 2010 - 04 December 2011

Taiwan, Australie, Thailand &Cambodja

07 November 2009 - 28 November 2009

Californication

04 November 2008 - 19 December 2008

Florida, Cuba, Jamaica

14 November 2005 - 06 Juni 2006

Thailand, Laos, Cambodia & Vietnam

30 November -0001 - 30 November -0001

Van Mexico naar Buenos Aires

Landen bezocht: