Nog ff en ik ben weer thuis!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu Nog ff en ik ben weer thuis!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Isabelle Kip - WaarBenJij.nu

Nog ff en ik ben weer thuis!!

Door: Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

02 April 2006 | Thailand, Bangkok

Nou daar ben ik weer![ er staan een heleboel nieuwe foto's op mijn moeder haar stukje]
De moeders gisternacht op het vliegveld gezet met 80 kilo bagage, hehe
Sas en ik hadden nog al aardig wat ingekocht en tsja de moeders wilden wel iets meenemen aangezien we het idee hadden dat hun koffers wel wat lichter waren dan de toegestane kilo's. Beetje verkeerd gedacht, ten eerste kreeg de taxy chauffeur Ina d'r koffer niet eens omhoog... " oeehh heavy heavy"
Aangekomen op het vliegveld bij de band bleek Ina haar koffer al 30 kilo te zijn en die van mijn moeder 25 nou samen met die van ons lag er in ene 80 kilo op de band. Gelukkig met wat lachen en lief kijken zeiden ze helemaal niks :-)
Met de moeders ontzettend leuk gehad, erg lekker om ze nu eens te laten zien hoe het wereldje hier werkt, en hoe de cultuur en beetje in elkaar zit.
In die 2 weken denk ik dat ze echt een heleboel hebben gezien we hebben echt in het noordelijkste puntje gezeten tot een zuidelijk strandje.
Mijn moeder had geschreven tot Chiang Mai,waar we heen zijn gegaan in de nachttrein.Vanuit Chiang Mai hebben we een tour gedaan naar Chiang Rai, daar ligt de golden triangel, 3 landen punt, de longnecks, en daar konden wij ons passpoort laten stempelen voor een nieuw visum. De trip was leuk maar lang in totaal iets van 14 uur in de auto gezeten maar goed het was wel erg leuk en veel gezien.
In Chiang mai veel rondgewandelt en naar een markt geweest waar je gewoon tamme egeltjes kon kopen net als hamsters, errrug lief. Al hoop ik niet dat dat overwaait naar europa.
Na Chiangmai zijn we gevlogen naar Bangkok een vlucht van 20 minuten, maar goed dat scheelde weer tijd. Aangekomen in Bangkok ee taxi aangehouden en voor 70 euro wilde de taxy chauffeur ons wel naar Koh Chang brengen. 4 uurrijden! Nou een beetje proppen en krap zitten, dan viel het wel mee, mits de chauffeur geen tik had.
Zijn linkerbeen zwieberde van links naar rechts en zijn arm ging steeds over zijn gezicht, zijn been waar hij dus gas mee gaf ging aan een stuk door op en neer, en dus gingen we hard ...zacht...hard....zacht... het leek de achtbaan wel. Toen Ina zag dat ie 3 fallussen tussen zijn benen had hangen was het feest helemaal compleet. Duideijk na een vermoeiende rit en boottochtje, kwamen we aan op het strand. Na veel zoeken vonden we een ideaal droomhuisje,op het strand dichtbij de zee, en massages voor de deur... wat wilde we, en vooral de moeders nog meer.
Hier zijn we lekker 4 dagen gebleven, de moeders hadden de thaise whiskey ontdekt, en die gingen op het balkonnetje met 2 theemokken vol met Sangsom-cola, in hun nachtponnetje, hun slaapmutsjes drinken.En hadden 2 keer per dag een massage. Sas en ik zijn nog wel even wezen stappen maar alles ging er om 1 uur dicht. 1 avond zijn de moeders meegeweest!! dat was echt super gezellig en hebben zo vreselijk gelachen. Thuis moeten jullie ook vaker mee stappen hehe. Ook nog een geweldige snorkeltocht gedaan met de boot naar 4 eilanden,heel veel vis,zeekomkommers en schitterend koraal.
Na 4 heerlijke dagen op het tropisch eiland Koh Chang naar Bangkok vertrokken, om 1 dagje te shoppen wat echt duideijk is gelukt! [ zie de 80 kilo!]
In Bangkok bleek dat het regende tenminste er was elke dag 1 regenbui dat de hele straten blank stonden ongelooflijk!!! maar ook leuk om mee te maken.
Nu zijn we weer alleen voor de laatste 3 weken, was wel ff wennen, maar we gaan weer lekker naar het strand en lekker relaxen.
nou lieve allemaal een hele dikke kus
ik denk vaak aan jullie allemaal maar nog maar 2,5 week en dan zijn we thuis[ 24 april] en dan horen jullie alle verhalen nog een keer alleen dan live.
dikke kus

• 02 April 2006 - 10:38

Kelly:

JAAAAAAAAAAAAAAA!!
    Ik ben blij dat je zo snel terug komt!
    Bij het zien van Mama's film mis ik je helemaal erg!

Dikke KUS je zuss

• 02 April 2006 - 12:14

Sabrina:

Nu nog maar 3 weken... Ben echt wel blij dat je er straks weer bent!!
    Kan je me nog mooi even helpen met dingentjes voor de bruiloft ;) Geniet van de laatste weken en tot snel! Dikke smakkerd

• 02 April 2006 - 15:27

Kim:

Eindelijk!!!

Kom kom kommerje.

• 02 April 2006 - 20:34

Elly:

wat zullen jullie genoten heben zegnou ik hoor het wel van je moeder woensdag! geniet er de laatste weken nog van want als je thuis bent gaat het snelle leven weer beginnen x van elly

• 03 April 2006 - 07:57

Cobi:

Wat fantastisch dat jullie zo genoten hebben.
    De moeders zijn razend enthousiast. Is inderdaad iets wat ze niet snel zullen vergeten. Wat een belevenis.
    En over drie weken zullen jullie ook weer thuis zijn.
    Geniet er nog van die weken.
    Dikke kus
    Cobi

• 04 April 2006 - 14:26

Elise:

Joepie! Ik kijk er echt naar uit en wil jullie echt zsm zien als jullie terug zijn en alle verjaaltjes nog eens live horen!!
    Geniet er van, nog even!!

Dikke zoenen Elise

• 06 April 2006 - 16:19

Jose:

Hoi lieverd
    Ook blij dat je weer terug komt!!!! geniet er nog lekker van die laatste weekjes
    Dikke kus.

• 10 April 2006 - 10:43

Rens.:

he belle...ongelofelijk wat je allemaal hebt gedaan en hebt gezien, en de moeders langs gekomen.superrrr. wat ook top is dat je daar af en toe aan t thaiboxen bent..lekkuurr hoor.nog even en je bent weer terug, maar vorrlopig nog FF NIET! i have question; als je de mogelijk hebt... zou jij dan 12 ouns kickbox handschoenen en en een paar vangers waar je je handen in steekt mee kunnen nemen??? kijk maar belle of er nog ruimte is, geld en wat so ever. nou lief ik kan niet wachten om al je verhalen nog eens life te horen x rens.